DR. soude mahmoudi

Department

Personal Information

DR. soude mahmoudi

Academic Rank: Assistant Professor

Email: s.mahmoodi63@gmail.com

Journals paper

1387
  • 1  سمیه محمودی، علی عطافر. بررسي ابعاد آميخته بازاريابي اينترنت . انتشارات احیا سپاهان. فصلنامه احیا. سال هفتم/شماره25/پاييز/ link
1388
  • 2  سمیه محمودی، علی عطافر. بررسي گرايش خريداران در فرايند تصميم گيري در بازار تلويزيون در شهر اصفهان. انتشارات. مدیریت فرهنگ سازمانی. شال 7 شماره 19 link
1388
  • 3  سمیه محمودی، علی عطافر. بررسي گرايش خريداران در فرايند تصميم گيري در بازار تلويزيون در شهر اصفهان. انتشارات. مدیریت فرهنگ سازمانی. شال 7 شماره 19 link
1389
  • 4  سمیه محمودی، علی عطافر، نعمت الله اکبری. بررسي مدلهاي آميخته بازاريابي به منظور شناسايي و اولويت بندي عوامل مناسب آمیخته شیر طعم دار پگاه . انتشارات دانشگاه زاهدان. پژوهش های مدیریت. سال سوم شماره دهم link
1394
  • 5  سمیه محمودی، بهرام رنجبریان، سعید فتحی. توسعه مدل تصویر ذهنی گردشگران بالقوه از مقصد گردشگری ایران . دانشگاه علامه طباطبایی. مطالعات مدیریت گردشگری. دوره 10 شماره 29 link
1394
  • 6  سمیه محمودی، بهرام رنجبریان، سعید فتحی. شناسایی عوامل موثر بر تصویرذهنی گردشگران خارجی از ایران(تکنیک دلفی فازی). دانشگاه مازندران. برنامه ریزی و توسعه گردشگری. دوره 4 شماره 13 link
1394
  • 7  سمیه محمودی، بهرام رنجبریان، سعید فتحی. توسعه مدل تصویر ذهنی از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری:رویکرد پژوهش ترکیبی(تکنیک تحلیل محتوا. انتشارات دانشگاه زاهدان. پژوهش های مدیریت عمومی. دوره 8 شماره 28 link
2009
  • 8  Somaye Mahmoodi, Bahram Ranjbarian. The Influencing Factors in Ad Processing: Cognitive vs. Affective Appeals. publisher. Journal of International Marketing and Marketing Research. vol 39 No.3 link
2010
  • 9  Somaye Mahmoodi, Bahram Ranjbarian,Saeed Fathi. Packaging Elements and Consumer Buying Decisions. InderScience. International Journal of Business innovation and research. Vol 4 No 4 link
2017
  • 10  Somaye mahmoodi, bahram ranjbarian, saeed fathi. Factor influencing on iran’image as a tourist destination. inderscience. Internatinal journal of service operation management. 26 link

Conferences paper

1386
  • 1  سمیه محمودی. سياست گذاري جهت توسعه صنعت سرمايه گذاري خطر پذير (راهکارها و پيشنهاداتي براي ايران. اولين کنفرانس ملي کارآفريني ،خلاقيت و سازمان هاي آينده(1386). ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1387
  • 2  سمیه محمودی، علی شائمی. بررسي ارتباط رفتار شهروند سازماني با عملکرد سازمان ها. اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروند سازمانی. ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1387
  • 3  سمیه محمودی، مجید رشید کابلی. تعاونيهاي کارآفرين و جهاني شدن. همایش ملی تعاون و کارافرینی. ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1387
  • 4  سمیه محمودی. تعاونی های کارآفرین و صنعت سرمایه گذاری خطر پذیر. همایش ملی تعاون و کارافرینی. ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1389
  • 5  علی صنایعی، سمیه محمودی، حمیده ابراهیم زاده شهری. تاثير بازاريابي اينترنتي بر رضايت مشتريان هتل هاي 4 ستاره اصفهان. هشتمين کنفرانس بين المللي مديريت(1389). پوستر. تهران, تهران, ایران. link
1392
  • 6  سمیه محمودی، فاطمه عباسی دره بیدی. ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری: شهر اصفهان. همایش بین المللی توسعه گردشگری ایران:چالش ها و چشم انداز ها،مشهد(1392). ارائه شفاهی. مشهد, مشهد, ایران. link
1392
  • 7  سمیه محمودی ، عارفه امینی فر، پریسا ستودگان. تاثیر تصویر مقصد بر جذب گردشگران داخلی در شیراز. همایش بین المللی توسعه گردشگری ایران:چالش ها و چشم انداز ها،مشهد(1392). ارائه شفاهی. مشهد, مشهد, ایران. link
1395
  • 8  سمیه رحیمی، سمیه محمودی. بررسی تاثیر درگیری ذهنی و سبک زندگی بر تجربه خدمات در رستوران های منتخب شهر اصفهان. هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و چهارمین کنفرانس بین المللی کارافرینی و نوآوری های باز(1395). سخنرانی. مرکز همایش بین المللی رازی, تهران, ایران. link
1395
  • 9  ندا قربانی مزرعه، سمیه محمودی. تحلیل شکاف اهمیت –عملکرد عوامل محیطی در رستوران های منتخب شهر اصفهان. سومین همایش بین المللی و ششمین همایش ملی گردشگری،جغرافیا و محیط زیست پایدار(1395). oral presentation. دبیر خانه همایش, همدان, ایران. link
1395
  • 10  نازنین کرم زاده، سمیه محمودی. بررسی تاثیر عواطف مشتری بر خرید آنی. کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت ،حسابداری و اقتصاد(1395). ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1395
  • 11  نسیبه ایزدی، سمیه محمودی. تاثیر درگیری ذهنی و تنوع گرایی بر خرید آنی مشتریان. کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت ،حسابداری و اقتصاد(1395). ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1395
  • 12  عاطفه باغبانی، سمیه محمودی. تاثیر خصوصیات فرهنگی مقصد بر رضایت گردشگران. همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته(1395). oral presentation. تهران, تهران, ایران. link
1395
  • 13  الناز اکبری، سمیه محمودی. تاثیر شخصیت بر بازاریابی ویروسی از طریق شبمه های اجتماعی مجازی. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد(1395) . سخنرانی. دانشگاه فرهنگیان شهید مفتح, مشهد, ایران. link
1396
  • 14  پرتو کرباسی، سمیه محمودی. تحلیل محتوای فیلم های خارج از افریقا و ساحل به منظور اولویت بندی ابعاد موثر در گردشگری فیلم. دومین همایش بین المللی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک(1396). سخنرانی. همدان, همدان, ایران. link
1396
  • 15  سحر هاشمی، سمیه محمودی. تاثیر شبکه های اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه های منتخب در اصفهان. کنفرانس بین المللی مدیریت در عصر پیشرفت(1396). oral presentation. پژوهشكده دولت اسلامي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري, Tehran, Iran. link
1396
  • 16  الهه سواری،سمیه محمودی. عوامل موثر بر نگرش به محصولات سبز و تاثیر آن بر قصد خرید مشتری. دومین کنفرانس بین المللی فرصت ها و چالش ها در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری. ارائه شفاهی. تهران, تهران, ایران. link
1397
  • 17  محسا کمالی، سمیه محمودی. بررسی اثر ارزش های لوکس بر رضایت و حمایت مصرف کننده از برند با تاکید بر نقش میانجی دلبستگی به برند لوکس. اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری(1397). پوستر. موسسه آموزش عالی ادیب مازندران, مازندران, ایران. link
1398
  • 18  ساناز تمیم زاده، سمیه محمودی. اولویت بندی کویرهای مصر،ورزنه،خارا از منظر گردشگری نجوم با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در عمران،معماری، مدیریت شهری و محیط زیست. سخنرانی. دانشگاه جامع علمی کاربردی, کرج, ایران. link
1398
  • 19  رزا مطوری پور، مصطفی عماد زاده، سمیه محمودی. 3 بررسی کیفیت زمان سپری شده گردشگران خارجی در اصفهان و تاثیر آن بر وفاداری چاپ کامل مقاله در مجموعه مقالات و سخنرانی چهارمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی، مظالعات اجتماعی و فرهنگی(1398). چهارمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی، مظالعات اجتماعی و فرهنگی(1398). سخنرانی. دانشگاه جامع علمی کاربردی, اصفهان, ایران. link
2007
  • 20  Somaye Mahmoodi,Ali Sanayei. Human Factors Analysis of Consumer Personal Protective Equipment. First intenational conference on industry safety, occupational health and environment in organizations. oral presentation. isfahan, Isfahan, Iran. link
2007
  • 21  Somaye Mahmoodi, Majid Rashid Kaboli. The Relationship Between Corporate Entrepreneurship , Market Orientation, Organizational Flexibility and Job Satisfaction. 1st National Conference of Enterpreneurship Creativity and Organizations of the Future . oral presentation. Tehran University, Tehran, Iran. link
2008
  • 22  Somaye Mahmoodi,Ali shaemi. Factors Affecting Adoption of ERP. 5 th International Conference on Information Communication Technology Management. oral presentation. tehran, Tehran, Iran. link
2008
  • 23  Somaye Mahmoodi ,Ali Attafar. Marketing Mix Models for e-Products, Case Study-Products Producers in China. Third international conference on e-commerce with focus on developing countries(2008). poster. هتل عباسی, Isfahan, Iran. link
2016
  • 24  Faezeh Faghihzadeh, Somayeh Mahmoodi. Effect of consumers modernism on attitude toward product innovation. 2nd international conference on management and enterpreneurship. oral presentation. tehran, Tehran, Iran. link
2017
  • 25  Golnaz Yazdani,Somayeh Mahmoodi. The effective factors on compulsive buying in city center od isfahan. First International conference on modern development in management,economics and accounting . poster. tehran, Tehran, Iran. link
2018
  • 26  Nazila Rastegar,Somayeh Mahmoodi. Investigating the impact of competitivness dimensions on reputation of elected hotels in Isfahan city. The 4 international conference on management, enterpreneurship and economic development. oral presentation. Imam khomeini intrnational university , Gazvin, Iran. link
2018
  • 27  mahshad dalphardi,somayeh mahmoodi. Strategic planning of tourism development in kerman province based on ANP-SWOT. International conference on applied research in management , accounting and economics. oral presentation. ecole des pons business school, Paris, france. link
2019
  • 28  Nahid Mokhtarian,Somayeh Mahmoodi. Factors affecting tourist destination loyalty, case study: Isfahan city. 2th international conference on modern research in managementTeconimicsTaccounting and banking (2019). oral presentation. international academy of scinternational academy of sciences georgianiences georgian, Tbilisi, georgia. link
2020
  • 29  Nahid Mokhtarian,Somayeh Mahmoodi. Investigating the Factors Affecting Tourist Attraction in Isfahan Travel Agencies Website. دومین کنفرانس بین الملل مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی(1398). oral presentation. Tehran University, Tehran, Tehran. link
2020
  • 30  Nahid Mokhtarian,Somayeh Mahmoodi. Indetifying attribute affecting the success pf travel agency websites using fuzzy delghi technique. International conference on interdisciplinary studies in management and engineering. oral presentation. Tehran University, Tehran, Tehran. link