DR. Zahra Yavari

Department

Personal Information

DR. Zahra Yavari

Academic Rank: Assistant Professor

Email: yavari@shbu.ac.ir

Educational Background

B.Sc.

Business Management, University of Isfahan, Isfahan, Iran, 1998

M.Sc.

Business Management- Marketing, University of Isfahan, Isfahan, Iran, 2001

PhD.

Business Management- Marketing, University of Isfahan, Isfahan, Iran, 2015

Areas of Interest

Marketing

Consumer Behavior

Journals paper

1386
  • 1  زهرا یاوری- مصطفی عمادزاده- لادن صادقی. بررسی رضایت مشتری از ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش شرکت حایر در شهر شیراز. دانشگاه شیخ بهائی. مجله شیخ بهائی . شماره 1 link
1394
  • 2  زهرا یاوری- بهرام رنجبریان- سعیده کتابی. بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. دانشگاه مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی- - 1394. سال هفتم- شماره سیزدهم link
1396
  • 3  زهرا یاوری- مجید محمد شفیعی-رامینا توکلی نیا. بررسی تاثیر ارتباطات غیر کلامی بر شکل گیری نگرش مخاطبان تبلیغات تلویزیونی ( مطالعه موردی: شهروندان شهر اصفهان). نشریه توسعه مهندسی بازار - 1396 . نشریه توسعه مهندسی بازار - 1396 . دو ماهنامه link
1396بهمن و اسفند
  • 4  زهرا یاوری- مجید محمد شفیعی- فاطمه غیور. ارزیابی کیفیت خدمات کلینیک های تخصصی درمانی منتخب شیراز با استفاده از مدل SERVQUAL. دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي - درماني استان اصفهان. مدیریت اطلاعات سلامت. دوره چهاردهم/شماره ششم link
2016
  • 5  s: Zahra Yavari; Bahram Ranjbarian; Saeedeh Ketabi. Ranking Value Proposition Elements of an Iranian Steel-Making Company using a Multi-Attribute Decision-Making Model . www.inderscience.com. International Journal of Services and Operations Management, . Vol. 23, No. 3, link
2016
  • 6  Zahra Yavari; Bahram Ranjbarian; Saeedeh Ketabi. Multi-attribute market segmentation for the major customers of an Iranian steel-making company using value proposition elements . www.inderscience.com. International Journal of Services and Operations Management, . Vol. 25, No. 3, link
بهار 1382
  • 7  زهرا یاوری- علیرضا منصوری. QFD ابزاری برای انتقال صدای مشتری به فرایند طراحی و توسعه محصول –. دانشگاه شیخ بهائی. مجله شیخ بهائی . شماره 1 link
بهار 1386
  • 8  زهرا یاوری. بازاریابی سبز. سال پنجم. فصلنامه احیا (علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ) . شماره 19 link
بهار 1387
  • 9  زهرا یاوری. تحقیقات بازاریابی . سال ششم. فصلنامه احیا (علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ) . شماره23 link
زمستان 1381
  • 10  بهرام رنجبریان- مجید رشید کابلی- اصغر حق شناس- زهرا یاوری. بررسی رضایت مشتری از کیفیت خدمات پس از فروش ، مورد مطالعه ، شرکت زیراکس در استان اصفهان. موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی. پژوهشنامه بازرگانی . شماره 25 link
زمستان 1386
  • 11  زهرا یاوری. تحقیقات بازاریابی ضرورتی برای موفقیت در بازارهای بین المللی امروز. سال ششم. فصلنامه احیا (علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ) – سال ششم – شماره 22-زمستان 1386 ,. شماره 22 link
پاییز 1394
  • 12   مجید محمد شفیعی- زهرا یاوری -پریسا قربانیان. تحلیل ارزش خرده فروشی بر اساس ابعاد منتخب تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاههای رفاه،مجموعه سیتی سنتر(هایپر استار)و کوثر). دانشگاه اصفهان. فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال پنجم -شماره سوم-شماره پیاپی (18)- link
پاییز 1394
  • 13  - مجید محمد شفیعی- زهرا یاوری -پریسا قربانیان. رتبه بندي فروشگاه هاي زنجيره اي منتخب در اصفهان بر اساس ابعاد تصوير ذهني فروشگاهي با فن اي اچ پي گروهي. دانشگاه آزاد اسلامي، واحد لاهيجان. مجله تحقيق در عمليات در كاربردهاي آن . سال دوازدهم، شماره 3 link

Conferences paper

1396مردادماه
  • 1  مصطفی عمادزاده- زهرا یاوری- مرجان حقیقی. شناسایی عوامل موثر بر رفتار سفر جوانان و راهکارهای توسعه آن (مطالعه موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای دولتی و غیر انتفاعی شهر اصفهان). دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه ایران . مرداد ماه 1396. دانشگاه تهران, تهران, ایران. link
تیرماه 1399
  • 2  زهرا یاوری - هادی اخوان صفایی. تاثیرارزش ادراک شده مشتری و عوامل برانگیزاننده مصرف بر قصد خرید محصولات سبز. چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران. تحت حمایت سیویلیکا. کرج - سازمان همیاری شهرداری ها, کرج, ایران. link
1397
  • 3  زهرا یاوری- هاجر عمو علی- محمد زاهدی. تحلیل نقش مولفه های ارزش ویژه برند مقصد بروفاداری گردشگران در راستای تدوین استراتژی مقصد گردشگری (مورد مطالعه: اصفهان). دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. تحت حمایت سیویلیکا. مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران, تهران, ایران. link
1398آبان ماه
  • 4  زهرا یاوری- ناهید یاوری. تاثیر تبلیغات و درگیری ذهنی بر رفتار خرید نوجوانان و پیامدهای رفتاری آنها (مورد مطالعه: دستگاه های Xbox و PS4 ). سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک . تحت حمایت سیویلیکا. مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران, تهران, ایران. link
2018
  • 5  Zahra Yavari , Majid Mohammad Shafiee, Shima Sharifi. The effect of brand personality on the repurchase intention of the customers of luxury restaurants in Isfahan considering brand equity. . 2nd international Conference on New Finding in Accounting, Management, Economics and Banking , . COI code: EEMCO02_084. دانشگاه شهید بهشتی, Tehran, Iran. link
Sep 2020
  • 6  Zahra Yavari. The Evaluation of Corporate Image and Reputation in the Iranian Airline Market by Fuzzy MCDM Approach. 5th International Conference Management, Accounting and Economic Development. تحت حمایت سیویلیکا. Avicenna International Community College , Georgia, Georgia. link
آذر ماه 1397
  • 7  زهرا یاوری - غزاله خرمی فر. تحلیل دوگانه محرک های انگیزشی خرید آن لاین و عوامل موثر بر خرید وسواسی(مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم آرایشی اصفهان). دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری ,. تحت حمایت سیویلیکا. دانشگاه شهید بهشتی, تهران, ایران. link
اردیبهشت ماه 1393
  • 8  نجمه راجی -زهرا یاوری. بررسی تاثیر عناصر محیط فیزیکی بر رفتار خرید مصرف کنندگان فروشگاههای آستان قدس رضوی. اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالش ها. اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالش ها، 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393. مشهد, مشهد, ایران. link
اردیبهشت ماه 1393
  • 9  زهرا یاوری- رامینا توکلی نیا. بررسی دیدگاه بانوان شهر اصفهان در خصوص کاربرد و طراحی بسته بندی شیشه ای محصولات. اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالش ها. اولین همایش ملی بازاریابی؛ فرصتها و چالش ها، 10 و 11 اردیبهشت ماه 1393. مشهد, مشهد, ایران. link
بهمن 1396
  • 10  بهار نیک نهاد- زهرا یاوری. تحلیل تاثیر مدیریت دیداری بر قصد خرید مجدد مشتریان رستوران های فست فود در اصفهان. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع-دانشگاه علامه طباطبایی. بهمن 1396. دانشگاه طباطبایی, تهران, ایران. link
بهمن 1397
  • 11  زهرا یاوری- محبوبه صفایی. ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان برتر با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره -مورد مطالعه: شرکت لاستیک سازی میرکو اصفهان. کنفرانس ملی پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت . تحت حمایت سیویلیکا. دانشگاه شیخ بهایی, اصفهان, ایران. link
دی ماه1390
  • 12  زهرا یاوری- محمد علی خاصی. بررسی اثربخشی سمپلینگ شرکت کاله در شهر اصفهان. اولین کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران . اولین کنفرانس ملی رویکرد سیستمی در ایران، دی ماه1390، دانشگاه شیراز. شیراز, شیراز, ایران. link
شهریور ماه 1399
  • 13  زهرا یاوری- هدیه سادات بکایی. تاثیر بازاریابی‌حسی بر رفتار خرید مشتریان و عملکرد برند فروشگاه‌های منتخب پوشاک مجموعه اصفهان سیتی‌سنتر. ششمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت، حسابداری، و اقتصاد سالم در بانک، بورس و بیمه . تحت حمایت سیویلیکا. دانشگاه شهید بهشتی, تهران, ایران. link

Books

Row Title Author Publishers Edition Year
1  
Foundation in Strategic Management
زهرا یاوری- مهدی جمشیدیان- علیرضا منصوری
دانشگاه شیخ بهائی دوم 1384