دانشگاه شیخ بهایی




برنامه مراجعه حضوری جهت تشکیل پرونده دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد
اطلاعیه


 دانشجوی عزيز؛

    ضمن عرض تبـريک به مناسبت ورود شما به خانواده دانشگاه شیخ بهائی، خواهشمند است با توجه به شرایط کرونا و در جهت تأمین حفظ سلامت شما و کادر دانشگاه، صرفا در زمان اعلام شده جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه فرمائید.

پیشاپیش از دقت نظر و توجه شما سپاسگزاریم:

 - جهت مراجعه حضوری لازم است مرحله ثبت نام اینترنتی را مطابق اطلاعیه قبلی به طور کامل به پایان رسانده باشید و فرم‌های نهایی را تکمیل و امضا و درنهایت کارت دانشجوئی موقت را دریافت کرده باشید.

 - لطفاً صرفاً در زمان مشخص شده مراجعه نمائید.

 - فرمهای دریافتی پس از اتمام مرحله ثبت نام اینترنتی را تکمیل و امضا نمائید تا زمان تشکیل پرونده طولانی نباشد.

 - جدول زمانبندی و مدارک به تفکیک نوع فراغت از تحصیل مقطع قبلی، به شرح ذیل می باشد.

 - در زمان مراجعه به دانشگاه، بارعایت کامل پروتکل بهداشتی(ماسک) و بدون همراه مراجعه فرمائید.

 - درصورتی که در دوران استراحت و نقاهت کرونا هستید، لطفاً مراتب جهت تعیین وقت مناسب دیگر برای تشکیل پرونده به شماره تماس،

36819001-10 (031)      /     36862170-5 (031)

داخلي 101 و 201(خانم حبادی)

اطلاع داده شود و در زمان بعدی که به شما اختصاص داده خواهد شد، حتما نتیجه تست PCR را به همراه داشته باشید.

توجه:

  • دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اقساط پرداخت نموده اند، باید بابت تسویه حساب شهریه خود اقدام نموده و ثبت نام خود را قطعی کنند.لذا لازم است جهت تسویه شهریه یک فقره چک طرح صیاد با مدت دوماهه به دانشگاه تحویل دهید .لازم به ذکراست درصورتی که چک طرح صیادجدید بنفش جهت تسویه شهریه تحویل می دهید ابتداباید چک را در سامانه بانک مرکزی به نام گیرنده چک (دانشگاه شیخ بهائی باشخصیت حقوقی به شناسه ملی 10260587987) ثبت نموده باشید.همچنین می توانید چک خود را به آدرس پستی:

اصفهان شهربهارستان خیابان الفت  بهاران 8 ساختمان مرکزی دانشگاه شیخ بهائی

کد پستی 33871- 81431  واحد حسابداری دانشگاه شیخ بهائی

پست نمائید و یا همراه با سایر مدارک به صورت حضوری تحویل دهید.

  • دانشجویانی که از سهمیه بنیاد برخوردار هستند (جانباز 25 درصدوبالاتر) جهت تسهیلات شهریه، اصل و کپی کارت جانبازی مربوطه را به همراه داشته باشند.
  • جهت طرح هرگونه سوال وارتباط باواحد حسابداری ایمیل finance@shbu.ac.ir دراختیارشما می باشد.

 

جدول زمانبندی مراجعه جهت تشکیل پرونده :

نام رشته

تاریخ و ساعت

مترجمی زبان انگلیسی

شنبه22/8/1400

ساعت 11-8

آموزش زبان انگلیسی

شنبه22/8/1400

ساعت 14-11

مدیریت بازرگانی- بازرگانی بین الملل

یکشنبه 16/8/1400

ساعت 11-8

مدیریت بازرگانی-بازاریابی

دوشنبه 17/8/1400

ساعت 14-11

مدیریت بازرگانی- مدیریت استراتژیک

دوشنبه 17/8/1400

ساعت 14-11

مدیریت مالی

دوشنبه 17/8/1400

ساعت 11-8

مدیریت فناوری اطلاعات- سیستم اطلاعات پیشرفته

یکشنبه 16/8/1400

ساعت 14-11

مدیریت جهانگردی- برنامه ریزی توسعه جهانگردی

شنبه 15/8/1400

ساعت 14-11

مدیریت جهانگردی- بازاریابی جهانگردی

شنبه 15/8/1400

ساعت 11-8

مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیک

سه شنبه 18/8/1400

ساعت 11-8

مهندسی کامپیوتر-شبکه ها

سه شنبه 18/8/1400

ساعت 14-11

مهندسی پزشکی-بیوالکتریک

سه شنبه 18/8/1400

ساعت 14-11

مهندسی برق- مدارهای مجتمع الکترونیک

سه شنبه 18/8/1400

ساعت 11-8

مهندسی کامپیوتر-نرم افزار

سه شنبه 18/8/1400

ساعت 14-11

 

تذکر: برادرانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای تشکیل پرونده و انجام امور مربوط به معافیت تحصیلی جدید خود حتما در تاریخ های اعلامی مراجعه نمایند. درغیراینصورت مسئولیت تبعات عدم اقدام به موقع به عهده شخص دانشجو است.

 

محل مراجعه:     " بهارستان-خیابان الفت-بهاران 8-ساختمان مرکزی دانشگاه-طبقه همکف "

 

مدارک لازم برای تشکیل پرونده: 

1- سخه چاپی فرم ثبت نام اينترنتی و فرم های تکمیل شده 1 تا 5 با امضای دانشجو و ولی محترم

2- اصل شناسنامه و يك برگ فتوكپي از تمام صفحات آن

3- اصل کارت ملي و يك برگ فتوكپي پشت و رو

4- 6 قطعه عكس تمام رخ 4*3 با پشت نويس كامل(مشمولان نظام وظيفه : 12 قطعه)

5- اصل و فتوكپي وضعیت نظام وظیفه : لغو معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی، دفترچه آماده به خدمت و يا کارت پايان خدمت – معافي و ...

6- اصل و فتوكپي : دفترچه بيمه(اعم از خدمات درمانی،تامين اجتماعی،ارتش و ...)

7- مدارک تحصیلی مقطع کارشناسی طبق دسته بندی ذیل :

الف – دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته:

- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:

- چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال اول سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي موقت ضـروری می باشد.

- چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه ، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.

تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان مهرماه 1400 الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفته‌شدگان لغو مي گردد.

ب – دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته:

- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:

- چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال اول سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي موقت ضـروری می باشد.

- چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه ، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.

تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان مهرماه 1400 الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفته‌شدگان لغو مي گردد.

- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی کاردانی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل

8- دانش آموختگانی که در زمان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر بوده اند، ارائه گواهی معدل کل تا پایان نیمسال اول 00-99 مطابق با فرم گواهی معدل سازمان سنجش الزامی است.

9- ارائه اصل گواهی رتبه اولی، برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رتبه اول پذیرفته شده اند، مطابق فرم مندرج در سایت سازمان سنجش و با تایید دانشگاه محل تحصیل کارشناسی

10- حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.

11- ارائه اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت

 تذکر: دانشجويان انصرافي از ساير دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالي در زمان ثبت نام ملزم به ارائه نامه انصراف وتسويه حساب با قيد تاريخ انصراف(برادران حتماً شماره وتاريخ لغومعافيت تحصيلي در نامه ذکر شده باشد)ازدانشگاه يا مؤسسه محل تحصيل قبلي خود مي باشند.

 

تلفن تماس دفاتر گروه های آموزشی جهت هرگونه سوال احتمالی درخصوص رشته پذیرفته شده:

36862172-5(031)   /       36819001 (031)      /     59790 (031)

گروه مهندسی کامپیوتر:

داخلی 140-خانم فخرالدینی

گروه مدیریت:

داخلی 210-خانم پرورش

گروه جهانگردی:

داخلی 212-خانم سعیدی

گروه مهندسی پزشکی:

داخلی 120-خانم شیریان

گروه زبان انگلیسی:

داخلی 250-خانم ابوطالبی

 

اداره آموزش

1400/08/09