دانشگاه شیخ بهایی




برنامه مراجعه حضوری جهت تشکیل پرونده پذیرفته شدگان بهمن 1400 مقطع کارشناسی
اطلاعیه


دانشجوی عزيز؛

   ضمن عرض تبـريک به مناسبت ورود شما به خانواده دانشگاه شیخ بهائی، خواهشمند است با توجه به شرایط کرونا و در جهت تأمین حفظ سلامت شما و کادر دانشگاه، صرفاً در زمان اعلام شده جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه فرمائید. پیشاپیش از دقت نظر و توجه شما سپاسگزاریم.

- جهت مراجعه حضوری لازم است مرحله ثبت نام اینترنتی را مطابق اطلاعیه قبلی به طور کامل به پایان رسانده باشید و فرم‌های نهایی و کارت دانشجوئی موقت را دریافت کرده باشید.

- جدول زمانبندی و مدارک به تفکیک نوع فراغت از تحصیل مقطع دبیرستان، در ادامه اطلاعیه قابل مشاهده است.

- در زمان مراجعه به دانشگاه، بارعایت کامل پروتکل بهداشتی (ماسک و دستکش) و حداکثر با یک نفر همراه مراجعه فرمائید.

- درصورتی که در دوران استراحت و نقاهت کرونا هستید، لطفاً مراتب جهت تعیین وقت مناسب دیگر برای تشکیل پرونده به شماره تماس زیر اطلاع داده شود و در زمان بعدی که به شما اختصاص داده خواهد شد، حتماً نتیجه تست PCR را به همراه داشته باشید.

36819001-10 (031)      /     36862170-5 (031)

داخلی 101 و 201 (خانم حبادی)

توجه:

  • - دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اقساط پرداخت نموده اند، باید بابت تسویه حساب شهریه خود اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند. لذا لازم است جهت تسویه شهریه یک فقره چک طرح صیاد با مدت دو ماهه به دانشگاه تحویل دهید. لازم به ذکر است درصورتی که چک طرح صیاد جدید بنفش جهت تسویه شهریه تحویل می‌دهید ابتدا باید چک را در سامانه بانک مرکزی به نام گیرنده چک (دانشگاه شیخ بهائی با شخصیت حقوقی به شناسه ملی 10260587987) ثبت نموده باشید. همچنین می‌توانید چک خود را به آدرس پستی زیر پست نمائید و یا همراه با سایر مدارک به صورت حضوری تحویل دهید.:

اصفهان – شهر بهارستان - خیابان الفت - بهاران 8 - ساختمان مرکزی دانشگاه شیخ بهائی -

کد پستی 33871- 81431 - واحد حسابداری دانشگاه شیخ بهائی

  •  
  • - دانشجویانی که از سهمیه بنیاد برخوردار هستند (جانباز 25 درصدوبالاتر) جهت تسهیلات شهریه، اصل و کپی کارت جانبازی مربوطه را به همراه داشته باشند.
  • - جهت طرح هرگونه سوال و ارتباط با واحد حسابداری از طریق ارسال ایمیل به آدرس finance@shbu.ac.ir اقدام نمایید.

جدول زمانبندی مراجعه جهت تشکیل پرونده :

نام رشته

روز

تاریخ و ساعت

مهندسی پزشکی

یکشنبه

1400/11/10

ساعت 12-9

مهندسی کامپیوتر

یکشنبه

1400/11/10

ساعت 12-9

آموزش زبان انگلیسی

دوشنبه

1400/11/11

ساعت 12-9

مترجمی زبان انگلیسی

دوشنبه

1400/11/11

ساعت 12-9

 

محل مراجعه:              " بهارستان-خیابان الفت-بهاران 8-ساختمان مرکزی دانشگاه-طبقه همکف "

تذکر:

پذیرفته شدگانی که در دوره مهرماه نیز در همین دانشگاه پذیرفته شده و به دلیل مغایرت معدل ولغو قبولی، مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت و پذیرفته شده اند، جهت انجام تسویه حساب با شماره دانشجوئی قبلی وتشکیل پرونده، می توانند بعد از پایان امتحانات نیمسال اول 1400 برای این مورد مراجعه نمایند.

  • - تلفن تماس دفاتر گروه‌های آموزشی جهت هر گونه سوال احتمالی در خصوص رشته پذیرفته شده:

36862172-5(031)   /       36819001 (031)      /     59790 (031)

گروه مهندسی کامپیوتر:

داخلی 140- خانم فخرالدینی

گروه زبان انگلیسی:

داخلی 250- خانم ابوطالبی

گروه مهندسی پزشکی:

داخلی 120- خانم شیریان

 

مدارک لازم برای تشکیل پرونده:

 1- نسخه چاپی فرم ثبت نام اينترنتی و فرم های تکمیل شده 1 تا 5 با امضای دانشجو و ولی محترم

 2- اصل شناسنامه و يك برگ فتوكپي از تمام صفحات آن

 3- اصل کارت ملي و يك برگ فتوكپي پشت و رو

 4- 6 قطعه عكس تمام رخ 4*3 با پشت نويس كامل(مشمولان نظام وظيفه : 12 قطعه)

 5- اصل و فتوكپي : دفترچه آماده به خدمت و يا کارت پايان خدمت – معافي و ...

 6- اصل و فتوكپي : دفترچه بيمه(اعم از خدمات درمانی،تامين اجتماعی،ارتش و ...)

 7- مدارک تحصیلی با توجه به نوع تحصیل طبق دسته بندی ذیل :

الف – دانش آموزان نظام جدید آموزشی(3-3-6):

7-الف-1- اصل و فتوکپی گواهي نامه پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضا: (چنانچه ارائه اصل مدرک در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه اصل گواهی موقت مربوطه الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال دوم سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي نامه ضـروری می باشد.)

تبصره) اتمام تحصیل حداکثر تا پایان شهریور ماه الزامی است. درصورت باقی ماندن درس یا دروسی برای دی ماه, حتی درصورت قبولی در دانشگاه, قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفته‌شدگان لغو مي گردد.

7-الف-2- فرم 602  با مهر و امضا (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم)

7-الف-3- اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان با مهر و امضا (پایه دهم تا دوازدهم)

ب – دانش آموزان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی:

7-ب-1- اصل و فتوکپی گواهي نامه پايان دوره پيش دانشگاهي و فتوکپي آن : (چنانچه ارائه اصل مدرک در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه اصل گواهی موقت مربوطه الزامی است. بديهی است تا قبل از پايان ترم دوم ، ارائه اصل گواهي نامه پيش دانشگاهی ضروری می باشد.)

تبصره) اتمام تحصیل حداکثر تا پایان شهریور ماه الزامی است. درصورت باقی ماندن درس یا دروسی برای دی ماه, حتی درصورت قبولی در دانشگاه, قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفته‌شدگان لغو مي گردد.

7-ب-2- اصل و فتوکپی گواهي نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه (دیپلم) حاوي معدل کتبي : (چنانچه ارائه اصل مدرک در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد،ارائه اصل گواهی موقت مربوطه الزامی است.بديهی است تا قبل از شروع نيمسال دوم سال تحصيلی، ارائه اصل گواهي نامه ديپلم ضروری می باشد.)

7-ب-3- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضا (منظور همان برگ خلاصه سوابق تحصیلی ضمن سال پیش دانشگاهی(با مهر و امضا)ی است که حاوی معدل کل (ومعدل کتبی) مطابق با معدل کل (و کتبی) مندرج در گواهی نامه پیش دانشگاهی باشد )

7-ب-4- اصل کارنامه تحصیلی دوره دیپلم با مهر و امضا (منظور همان برگ خلاصه سوابق تحصیلی ضمن سال سوم(با مهر و امضا)ی است که حاوی معدل کل ومعدل کتبی مطابق با معدل کل و کتبی مندرج در گواهی نامه دیپلم باشد )

ج - دانش آموزان نظام قدیم:

7-ج-1- اصل و فتوکپی گواهينامه تأييد شده دوره چهارساله يا شش ساله نظام قديم آموزش متوسطه به همراه ريزنمرات

7-ج-2- اصل و فتوکپی مدرک يا گواهي تحصيلي متوسطه سال ماقبل ديپلم ودو سال ماقبل ديپلم به همراه ريزنمرات

د - دارندگان مدرک کارداني دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالی وکاردانی  پيوسته آموزشکده هاي فني وحرفه اي وابسته به وزارت آموزش و پرورش:

7-د-1- اصل و فتوکپی مدرك تأييد شده دوره کارداني(فوق ديپلم)با قيد تاريخ اخذ مدرک تا 31/6/1400

7-د-2- اصل يا گواهي ديپلم متوسطه وسال ماقبل ديپلم

7-د-3- کارنامه(ریزنمرات) تأييدشده کاردانی

7-د-4- اصل کارنامه تأييدشده ديپلم

تذکر) مدرك كارداني دانش آموختگان دوره‌هاي كارداني پيوسته بدون شرط معدل به جاي مدرك پيش دانشگاهي ملاك عمل واقع مي‌شود. واحدهاي درسي گذرانده شده اين داوطلبان مطابق ماده 63 آيين نامه آموزشي دوره‌هاي كارداني مصوب جلسه 399 مورخ 14/2/1376 شوراي عالي برنامه ريزي قابل معادل سازي نمي‌باشد.

 8- رسید ارزش تحصیلی از دفاتر پیشخوان دولت

توضیح) باتوجه به بخشنامه ریاست محترم مرکز سنجش آموزش و پرورش, لازم است داوطلبان نظام جدید آموزشی 3-3-6 به همراه کپی گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه، داوطلبان نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی به همراه کپی گواهی پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام قدیم با کپی مدرک دیپلم به "دفاتر پیشخوان خدمات دولت" مراجعه و تأییدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایید و رسید آن را تحویل دانشگاه دهید.اعلام نام رشته و دانشگاه محل قبولی به دفاتر پیشخوان دولت الزامی است.

 9- اصل مدرک و يا گواهی دانش آموختگان دوره های معادل (دارندگان مدرک معادل کاردانی –ويژه داوطلبان اخراجی و انصرافی) به شرط آنکه دوره فوق بامجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم برگزار شده ومدارک معادل آنان مورد تأييد وزارت متبوع باشد.

 10- حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.

 

تذکر: دانشجويان انصرافی از ساير دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در زمان ثبت نام ملزم به ارائه نامه انصراف و تسويه حساب با قيد تاريخ انصراف (برادران حتماً شماره و تاريخ لغومعافيت تحصيلی در نامه ذکر شده باشد) ازدانشگاه يا مؤسسه محل تحصيل قبلی خود می باشند.

 

اداره آموزش