دانشگاه شیخ بهایی




برنامه مراجعه حضوری جهت تشکیل پرونده پذیرفته شدگان بهمن 1400 مقطع کارشناسی ارشد
اطلاعیه


 دانشجوی عزيز؛

 ضمن عرض تبـريک به مناسبت ورود شما به خانواده دانشگاه شیخ‌بهائی، با توجه به شرایط کرونا و در جهت تأمین حفظ سلامت شما و کادر دانشگاه، خواهشمند است صرفاً در زمان اعلام شده جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه فرمائید.

پیشاپیش از دقت نظر و توجه شما سپاسگزاریم:

  • - جهت مراجعه حضوری لازم است مرحله ثبت‌نام اینترنتی را مطابق اطلاعیه قبلی به طور کامل به پایان رسانده باشید و فرم‌های نهایی را تکمیل، امضا و در نهایت کارت دانشجوئی موقت را دریافت کرده باشید.
  • - لطفا صرفاً در زمان مشخص شده مراجعه نمائید.
  • - فرم‌های دریافتی پس از اتمام مرحله ثبت‌نام اینترنتی را تکمیل و امضا نمائید تا زمان تشکیل پرونده طولانی نباشد.
  • - در زمان مراجعه به دانشگاه، با رعایت کامل پروتکل بهداشتی (ماسک) و بدون همراه مراجعه فرمائید.
  • - درصورتی که در دوران استراحت و نقاهت کرونا هستید، لطفاً مراتب جهت تعیین وقت مناسب دیگر برای تشکیل پرونده به شماره تماس زیر اطلاع داده شود و در زمان بعدی که به شما اختصاص داده خواهد شد، حتماً نتیجه تست PCR را به همراه داشته باشید.

36819001-10 (031)      /     36862170-5 (031)

داخلي 101 و 201 (خانم حبادی)

توجه:

  • - دانشجویانی که شهریه خود را به صورت اقساط پرداخت نموده‌اند، بایستی بابت تسویه حساب شهریه خود اقدام نموده و ثبت‌نام خود را قطعی کنند. لذا لازم است جهت تسویه شهریه یک فقره چک طرح صیاد با مدت دو ماهه به دانشگاه تحویل دهید. لازم به ذکر است درصورتی که چک طرح صیاد جدید بنفش جهت تسویه شهریه تحویل می‌دهید، ابتدا باید چک را در سامانه بانک مرکزی به نام گیرنده چک (دانشگاه شیخ‌بهائی با شخصیت حقوقی به شناسه ملی 10260587987) ثبت نموده باشید. همچنین می‌توانید چک خود را به آدرس دانشگاه پست نمائید و یا همراه با سایر مدارک به صورت حضوری تحویل دهید.

اصفهان – شهر بهارستان - خیابان الفت - بهاران 8 - ساختمان مرکزی دانشگاه شیخ بهائی -

کد پستی 33871- 81431  واحد حسابداری دانشگاه شیخ بهائی

 

  • - دانشجویانی که از سهمیه بنیاد برخوردار هستند (جانباز 25 درصد و بالاتر) جهت تسهیلات شهریه، اصل و کپی کارت جانبازی مربوطه را به همراه داشته باشند.
  • - جهت طرح هرگونه سوال و ارتباط با واحد حسابداری از طریق ارسال ایمیل به آدرس finance@shbu.ac.ir اقدام نمایید.

 

زمان مراجعه جهت تشکیل پرونده :

یکشنبه 1400/12/8        لغایت       دوشنبه 1400/12/9

از ساعت 8:30 لغایت 13:30

محل مراجعه:                                     

" بهارستان-خیابان الفت-بهاران 8-ساختمان مرکزی دانشگاه-طبقه زیرزمین "

 

مدارک لازم برای تشکیل پرونده:

  • 1- نسخه چاپی فرم ثبت نام اينترنتی و فرم های تکمیل شده 1 تا 5 با امضای دانشجو و ولی محترم
  •  
  • 2- اصل شناسنامه و يك برگ فتوكپي از تمام صفحات آن
  •  
  • 3- اصل کارت ملي و يك برگ فتوكپي پشت و رو
  •  
  • 4- 6 قطعه عكس تمام رخ 4*3 با پشت نويس كامل(مشمولان نظام وظيفه : 12 قطعه)
  •  
  • 5- اصل و فتوكپي وضعیت نظام وظیفه : لغو معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی، دفترچه آماده به خدمت و يا کارت پايان خدمت – معافي و ...
  •  
  • 6- اصل و فتوكپي : دفترچه بيمه(اعم از خدمات درمانی،تامين اجتماعی،ارتش و ...)
  •  
  • 7- مدارک تحصیلی مقطع کارشناسی طبق دسته بندی ذیل :

الف – دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته:

- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:

- چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال اول سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي موقت ضـروری می باشد.

- چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه ، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.

تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان مهرماه 1400 الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفته‌شدگان لغو مي گردد.

ب – دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته:

- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:

- چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال اول سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي موقت ضـروری می باشد.

- چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه ، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.

تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان مهرماه 1400 الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفته‌شدگان لغو مي گردد.

- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی کاردانی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل

 

  • 8- دانش آموختگانی که در زمان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر بوده اند، ارائه گواهی معدل کل تا پایان نیمسال اول 00-99 مطابق با فرم گواهی معدل سازمان سنجش الزامی است.
  •  
  • 9- ارائه اصل گواهی رتبه اولی، برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رتبه اول پذیرفته شده اند، مطابق فرم مندرج در سایت سازمان سنجش و با تایید دانشگاه محل تحصیل کارشناسی
  •  
  • 10- حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.
  •  
  • 11- ارائه اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت

تذکر: دانشجويان انصرافي از ساير دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالي در زمان ثبت نام ملزم به ارائه نامه انصراف و تسويه حساب با قيد تاريخ انصراف (برادران حتماً شماره و تاريخ لغومعافيت تحصيلي در نامه ذکر شده باشد) ازدانشگاه يا مؤسسه محل تحصيل قبلي خود مي باشند.

 

تلفن تماس دفاتر گروه های آموزشی جهت هرگونه سوال احتمالی درخصوص رشته پذیرفته شده:

36862172-5(031)   /       36819001 (031)      /     59790000 (031)

گروه مهندسی کامپیوتر:

داخلی 140-خانم فخرالدینی

گروه مهندسی پزشکی:

داخلی 120-خانم شیریان

گروه مدیریت:

داخلی 210-خانم پرورش

گروه جهانگردی:

داخلی 212-خانم سعیدی

گروه زبان انگلیسی:

داخلی 250-خانم ابوطالبی

اداره آموزش