دانشجوی عزيز؛
ضمن عرض تبـريک به مناسبت ورود شما به خانواده دانشگاه شیخ بهائی، خواهشمند است با توجه به شرایط کرونا و در جهت تأمین حفظ سلامت شما و کادر دانشگاه، صرفا در زمان اعلام شده جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه فرمائید.
پیشاپیش از دقت نظر و توجه شما سپاسگزاریم:
- جهت مراجعه حضوری لازم است مرحله ثبت نام اینترنتی را مطابق اطلاعیه قبلی به طور کامل به پایان رسانده باشید و فرمهای نهایی را تکمیل و امضا و درنهایت کارت دانشجوئی موقت را دریافت کرده باشید.
- لطفاً صرفاً در زمان مشخص شده مراجعه نمائید.
- فرمهای دریافتی پس از اتمام مرحله ثبت نام اینترنتی را تکمیل و امضا نمائید تا زمان تشکیل پرونده طولانی نباشد.
- جدول زمانبندی و مدارک به تفکیک نوع فراغت از تحصیل مقطع قبلی، به شرح ذیل می باشد.
- در زمان مراجعه به دانشگاه، بارعایت کامل پروتکل بهداشتی(ماسک) و بدون همراه مراجعه فرمائید.
- درصورتی که در دوران استراحت و نقاهت کرونا هستید، لطفاً مراتب جهت تعیین وقت مناسب دیگر برای تشکیل پرونده به شماره تماس،
36819001-10 (031) / 36862170-5 (031) |
داخلي 101 و 201(خانم حبادی) |
اطلاع داده شود و در زمان بعدی که به شما اختصاص داده خواهد شد، حتما نتیجه تست PCR را به همراه داشته باشید.
توجه:
اصفهان شهربهارستان خیابان الفت بهاران 8 ساختمان مرکزی دانشگاه شیخ بهائی
کد پستی 33871- 81431 واحد حسابداری دانشگاه شیخ بهائی
پست نمائید و یا همراه با سایر مدارک به صورت حضوری تحویل دهید.
جدول زمانبندی مراجعه جهت تشکیل پرونده :
نام رشته |
تاریخ و ساعت |
مترجمی زبان انگلیسی |
شنبه22/8/1400 |
ساعت 11-8 |
|
آموزش زبان انگلیسی |
شنبه22/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مدیریت بازرگانی- بازرگانی بین الملل |
یکشنبه 16/8/1400 |
ساعت 11-8 |
|
مدیریت بازرگانی-بازاریابی |
دوشنبه 17/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مدیریت بازرگانی- مدیریت استراتژیک |
دوشنبه 17/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مدیریت مالی |
دوشنبه 17/8/1400 |
ساعت 11-8 |
|
مدیریت فناوری اطلاعات- سیستم اطلاعات پیشرفته |
یکشنبه 16/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مدیریت جهانگردی- برنامه ریزی توسعه جهانگردی |
شنبه 15/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مدیریت جهانگردی- بازاریابی جهانگردی |
شنبه 15/8/1400 |
ساعت 11-8 |
|
مهندسی فناوری اطلاعات- تجارت الکترونیک |
سه شنبه 18/8/1400 |
ساعت 11-8 |
|
مهندسی کامپیوتر-شبکه ها |
سه شنبه 18/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مهندسی پزشکی-بیوالکتریک |
سه شنبه 18/8/1400 |
ساعت 14-11 |
|
مهندسی برق- مدارهای مجتمع الکترونیک |
سه شنبه 18/8/1400 |
ساعت 11-8 |
|
مهندسی کامپیوتر-نرم افزار |
سه شنبه 18/8/1400 |
ساعت 14-11 |
تذکر: برادرانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای تشکیل پرونده و انجام امور مربوط به معافیت تحصیلی جدید خود حتما در تاریخ های اعلامی مراجعه نمایند. درغیراینصورت مسئولیت تبعات عدم اقدام به موقع به عهده شخص دانشجو است. |
محل مراجعه: " بهارستان-خیابان الفت-بهاران 8-ساختمان مرکزی دانشگاه-طبقه همکف "
مدارک لازم برای تشکیل پرونده:
1- سخه چاپی فرم ثبت نام اينترنتی و فرم های تکمیل شده 1 تا 5 با امضای دانشجو و ولی محترم
2- اصل شناسنامه و يك برگ فتوكپي از تمام صفحات آن
3- اصل کارت ملي و يك برگ فتوكپي پشت و رو
4- 6 قطعه عكس تمام رخ 4*3 با پشت نويس كامل(مشمولان نظام وظيفه : 12 قطعه)
5- اصل و فتوكپي وضعیت نظام وظیفه : لغو معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی، دفترچه آماده به خدمت و يا کارت پايان خدمت – معافي و ...
6- اصل و فتوكپي : دفترچه بيمه(اعم از خدمات درمانی،تامين اجتماعی،ارتش و ...)
7- مدارک تحصیلی مقطع کارشناسی طبق دسته بندی ذیل :
الف – دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته:
- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:
- چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال اول سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي موقت ضـروری می باشد.
- چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه ، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.
تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان مهرماه 1400 الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفتهشدگان لغو مي گردد.
ب – دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته:
- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:
- چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذير نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بديهی است تا قبل از پایان نيمسال اول سال تحصيلی، ارائه اصل گواهـي موقت ضـروری می باشد.
- چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه ، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.
تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان مهرماه 1400 الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بديهي است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام اين دسته از پذيرفتهشدگان لغو مي گردد.
- اصل و یک برگ فتوکپی گواهی کاردانی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل
8- دانش آموختگانی که در زمان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر بوده اند، ارائه گواهی معدل کل تا پایان نیمسال اول 00-99 مطابق با فرم گواهی معدل سازمان سنجش الزامی است.
9- ارائه اصل گواهی رتبه اولی، برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رتبه اول پذیرفته شده اند، مطابق فرم مندرج در سایت سازمان سنجش و با تایید دانشگاه محل تحصیل کارشناسی
10- حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.
11- ارائه اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت
تذکر: دانشجويان انصرافي از ساير دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالي در زمان ثبت نام ملزم به ارائه نامه انصراف وتسويه حساب با قيد تاريخ انصراف(برادران حتماً شماره وتاريخ لغومعافيت تحصيلي در نامه ذکر شده باشد)ازدانشگاه يا مؤسسه محل تحصيل قبلي خود مي باشند.
تلفن تماس دفاتر گروه های آموزشی جهت هرگونه سوال احتمالی درخصوص رشته پذیرفته شده:
36862172-5(031) / 36819001 (031) / 59790 (031)
گروه مهندسی کامپیوتر: |
داخلی 140-خانم فخرالدینی |
گروه مدیریت: |
داخلی 210-خانم پرورش |
گروه جهانگردی: |
داخلی 212-خانم سعیدی |
گروه مهندسی پزشکی: |
داخلی 120-خانم شیریان |
گروه زبان انگلیسی: |
داخلی 250-خانم ابوطالبی |
اداره آموزش
1400/08/09