دانشگاه شیخ بهایی




برنامه مراجعه حضوری جهت تشکیل پرونده پذیرفته شدگان مهر 1403 مقطع کارشناسی ارشد
اطلاعیه


 دانشجوی عزيز؛

 ضمن عرض تبـريک به مناسبت ورود شما به خانواده دانشگاه شیخ‌بهائی، خواهشمند است صرفاً در زمان اعلام شده جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه فرمائید.

پیشاپیش از دقت نظر و توجه شما سپاسگزاریم:

  • - جهت مراجعه حضوری لازم است مرحله ثبت‌نام اینترنتی را مطابق اطلاعیه قبلی به طور کامل به پایان رسانده باشید و فرم‌های نهایی را تکمیل، امضا و در نهایت کارت دانشجوئی موقت را دریافت کرده باشید.
  • - لطفا صرفاً در زمان مشخص شده مراجعه نمائید.
  • - فرم‌های دریافتی پس از اتمام مرحله ثبت‌نام اینترنتی را تکمیل و امضا نمائید تا زمان تشکیل پرونده طولانی نباشد.

36819001-10 (031)

داخلي 101 (خانم حبادی)

توجه:

  • - دانشجویانی که از سهمیه بنیاد برخوردار هستند (جانباز 25 درصد و بالاتر) جهت تسهیلات شهریه، اصل و کپی کارت جانبازی مربوطه را به همراه داشته باشند.
  • - جهت طرح هرگونه سوال و ارتباط با واحد حسابداری از طریق ارسال ایمیل به آدرس finance@shbu.ac.ir اقدام نمایید.

 

زمان مراجعه جهت تشکیل پرونده :

سه شنبه 1403/07/24        لغایت       پنجشنبه 1403/07/26

از ساعت 8 لغایت 13

مدارک لازم برای تشکیل پرونده:

  • 1- نسخه چاپی فرم ثبت نام اينترنتی و فرم های تکمیل شده 1 تا 5 با امضای دانشجو و ولی محترم
  • 2- اصل شناسنامه و يك برگ فتوكپی از تمام صفحات آن
  • 3- اصل کارت ملی و يك برگ فتوكپی پشت و رو
  • 4- شش قطعه عكس تمام رخ 4*3 با پشت نويس كامل (مشمولان نظام وظيفه : 12 قطعه)
  • 5- اصل و فتوكپی وضعیت نظام وظیفه: لغو معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی، دفترچه آماده به خدمت و يا کارت پايان خدمت – معافی و ...
  • 6- اصل و فتوكپی : دفترچه بيمه (اعم از خدمات درمانی، تامين اجتماعی، ارتش و ...)
  • 7- مدارک تحصیلی مقطع کارشناسی طبق دسته بندی ذیل :
  • الف – دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته:

    - ارائه پرینت تاییدیه تحصیلی مقطع کارشناسی به همراه کد صحت الزامی می باشد.

    - اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:

    - چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذیر نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بدیهی است تا قبل از پایان نیمسال اول سال تحصیلی، ارائه اصل گواهـی موقت ضـروری می باشد.

    - چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.

    تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان شهریور ماه الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بدیهی است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو می گردد.

  •  

    ب – دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته:

    - ارائه پرینت تاییدیه تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی به همراه کد صحت الزامی می باشد

    - اصل و یک برگ فتوکپی گواهی موقت کارشناسی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل:

    - چنانچه ارائه گواهی موقت در زمان ثبت نام امکان پذیر نباشد، ارائه گواهی حاوی تاریخ دقیق فارغ التحصیلی و معدل کل الزامی است. بدیهی است تا قبل از پایان نیمسال اول سال تحصیلی، ارائه اصل گواهـی موقت ضـروری می باشد.

    - چنانچه اصل دانشنامه را در اختیار دارید، باتوجه به عدم درج معدل کل در دانشنامه، علاوه بر اصل دانشنامه، ارائه ریزنمرات حاوی معدل کل تا پایان هر نیمسال الزامی است.

    تبصره) فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان شهریور ماه الزامی است. درغیر اینصورت قادر به ثبت نام نخواهید بود. بدیهی است در صورت عدم توجه به این مورد ثبت نام این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو می گردد.

    - اصل و یک برگ فتوکپی گواهی کاردانی حاوی تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل

  • 8- ریزنمرات کارشناسی و کاردانی حاوی معدل ترم و معدل کل در پایان هر نیمسال
  • 9- دانش آموختگانی که در زمان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر بوده اند، ارائه گواهی معدل کل تا پایان نیمسال اول 01-1402 مطابق با فرم گواهی معدل سازمان سنجش الزامی است.
  • 10- ارائه اصل گواهی رتبه اولی، برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از سهمیه رتبه اول پذیرفته شده اند، مطابق فرم مندرج در سایت سازمان سنجش و با تایید دانشگاه محل تحصیل کارشناسی
  • 11- حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.
  • 12- ارائه اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت

 تذکر: دانشجويان انصرافی از ساير دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در زمان ثبت نام ملزم به ارائه نامه انصراف و تسويه حساب با قيد تاريخ انصراف (برادران حتماً شماره و تاريخ  لغو معافيت تحصيلی در نامه ذکر شده باشد) از دانشگاه يا مؤسسه محل تحصيل قبلی خود می باشند.

 

تلفن تماس دفاتر گروه های آموزشی جهت هرگونه سوال احتمالی درخصوص رشته پذیرفته شده:

     36819001 (031)    

گروه مهندسی کامپیوتر:

داخلی 117-خانم شوشتریان

گروه مهندسی پزشکی:

داخلی 120-خانم شیریان

گروه مدیریت:

داخلی 140-خانم پرورش

گروه جهانگردی:

داخلی 142-خانم سعیدی

گروه زبان انگلیسی:

داخلی 132-خانم ابوطالبی

اداره آموزش